ON-LINE
REZERVACE

Typy cvičení

BODY STYLING

Cvičení s vlastním tělem.


BOSU CARDIO

Chcete zkusit něco nového? Cítit se dobře a mít  radost z pohybu? Pak neváhejte a navštivte naše nové lekce na BOSU® BALANCE TRAINER. Nepřeberné množství cviků na zpevnění hlubokých břišních svalů a svalů zad najdete na lekcících BOSU®. Respektování zdravotních aspektů  kardiovaskulárního tréninku s BOSU®. Budete se učit techniku kroků v jednoduchých cardio choreografiích s BOSU®.

BOSU Cardio:

Dynamická kardio aktivita zaměřená na získání kondice a posílení celého těla.


BOSU CORE

Přijďte si zpříjemnit cvičením start do nového dne a zároveň posílit hluboký svalový stabilizační systém.

•Cvičení za doprovodu relaxační hudby
•Komplexní zpevnění svalů celého těla
•Zpevnění šlach a vazů
•Pozitivní vliv na správné držení těla a celkovou koordinaci
•Prevence bolesti zad



BOSU STRENGHT

Chcete zkusit něco nového? Cítit se dobře a mít  radost z pohybu? Pak neváhejte a navštivte naše nové lekce na BOSU® BALANCE TRAINER. Nepřeberné množství cviků na zpevnění hlubokých břišních svalů a svalů zad najdete na lekcících BOSU®. Respektování zdravotních aspektů  kardiovaskulárního tréninku s BOSU®. Budete se učit techniku kroků v jednoduchých cardio choreografiích s BOSU®.

BOSU Strenght:

Výrazně posilovací lekce..



BŘIŠNÍ PEKÁČ

Účinný spalovací a posilovací trénink pro začátečníky i pokročilé ? nahrazuje cvičení v posilovně, téměř bez choreografie.


INTERVALOVÝ TRÉNINK

Intervalový trénik je druh tělesné aktivity, která zahrnuje krátké fyzické výkony, většinou po sobě navazujících cviků na různých stanivištích v sále.  Aktivní výkony se střídají s odpočinkovou částí v podobě buď úplného odpočinku, nebo nižší frekvence výkonu.

Intervalový trénink je druh tělesné aktivity, která zahrnuje krátké intenzivní fyzicky náročné výkony. Vysoká intenzita se střídá v intervalech s odpočinkovou částí, která může zahrnovat úplný odpočinek a/nebo nižší intenzitu aktivity. Termín „Intervalový trénink“ lze použít při jakémkoli kardiovaskulárním cvičení (např. jízda na kole, běh, veslování atd.), které zahrnuje krátké intervaly při téměř maximální zátěži, střídají se s obdobím s nižší intenzitou, nebo odpočinkem. Intervalovou zátěží trénujeme především tempo, rychlost a i vytrvalost. Při intervalovém tréninku by měly být předem známy délky rychlých úseků, intenzita, délka odpočinku a počet sérií - See more at: http://fitplan.cz/znate-intervalovy-trenink/#sthash.GDWHo9r1.dpuf
Intervalový trénink je druh tělesné aktivity, která zahrnuje krátké intenzivní fyzicky náročné výkony. Vysoká intenzita se střídá v intervalech s odpočinkovou částí, která může zahrnovat úplný odpočinek a/nebo nižší intenzitu aktivity. Termín „Intervalový trénink“ lze použít při jakémkoli kardiovaskulárním cvičení (např. jízda na kole, běh, veslování atd.), které zahrnuje krátké intervaly při téměř maximální zátěži, střídají se s obdobím s nižší intenzitou, nebo odpočinkem. Intervalovou zátěží trénujeme především tempo, rychlost a i vytrvalost. Při intervalovém tréninku by měly být předem známy délky rychlých úseků, intenzita, délka odpočinku a počet sérií - See more at: http://fitplan.cz/znate-intervalovy-trenink/#sthash.GDWHo9r1.dpuf

JUMPING

Vytrvalé skákání, posilování svalů, o kterých ani nevíte, že je máte, a hlavně zábava. To je jumping, skákání na malých trampolínách. Sport, při němž vypotíte litry vody, si získává čím dál víc fanoušků. A bavit bude každého, kdo si rád dává pořádně do těla.


LATINO DANCE

V případě, že jste na Zumbu zanevřeli přijďte na Latino dance, je to odlehčená forma zumby s umírněnou nabídkou  choreografických pasáží.


PILATES

Cvičení rozvíjející koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává svalstvo zádové, břišní a hýžďové jako základ správného držení těla. Technika celkově vede k dlouhým, štíhlým svalům a správnému dýchání. Vhodné pro muže i ženy jakéhokoliv věku.


POWER YÓGA

Powerjóga je dynamické cvičení ásan s cílem uvolnit, protáhnout a posílit celé tělo. Jde o vyvážené propojení klasické jogy s moderními druhy cvičení, jako je pilates či střečing, pomáhá při redukci hmotnosti, zlepšuje pružnost a ohebnost vašeho těla, zklidňuje nervový systém, nabíjí vás pozitivní energií, přispívá k lepší koordinaci pohybů a příznivě ovlivňuje zejména stabilitu těla, jelikož během cvičení aktivujete hluboko uložené stabilizační svaly, jež jsou zodpovědné za správné držení těla. Powerjóga nabízí kvalitní trénink těla a uvolnění mysli, stejně jako dodává tělu a mysli sílu.


Pohyb dětem

Kurzy POHYB DĚTEM mají jednotnou metodiku, sestavenou na základě znalostí psychomotorického vývoje, pedagogiky, psychologie a zkušeností s prací s dětmi různého věku. Lektorky jsou profesionálky ve svém oboru, přistupují k dětem se znalostí specifik daného věku, vždy citlivě a s ohledem na individualitu každého dítěte.
Uvědomujeme si, že cvičení musí být pro děti především zábavná hra! Při cvičení využíváme velké množství nářadí a náčiní určeného speciálně dětem a snažíme se, aby si děti pohybové aktivity zamilovaly a vracely se ke sportu i do budoucna! 

Více na pohyb-detem.cz


SPIN GYM

          Vysoce účinný trénink svalové soustavy pánve, zad, oblasti šíje, ramen a břicha

  • Zlepšení držení těla a zmírnění či úplné odstranění chronických bolestí zad do 3-4 týdnů pravidelného tréninku
  • Trénink předchází, event. působí proti již vzniklým civilizačním chorobám pohybového systému (výhřez plotének, bolesti zad, degenerativní onemocnění pohybového aparátu)
  • Filosofie systému  „Save your healthiness“, tedy „chraň si své zdraví“  vede k uvědomení si vlastní zodpovědnosti za svoje zdraví a k podniknutí vlastních aktivit napomáhajících  jeho udržení.
  • Pomáhá preventivně předcházet bolestem v oblasti páteře -  při cvičení 1x týdně.
  • Působí rehabilitačně po již uzdravených zraněních v oblasti páteře a při chronických onemocněních páteře – při cvičení 2-3x týdně.
  • Cvičení není vhodné při jakýchkoli akutních onemocněních.

TAE - BO

Cvičení na velmi rychlou house-music s prvky bojových umění, složené z jednoduchých technik a jejich kombinací. Velmi rychle zvýší vaši fyzickou kondici, žádná choreografie, trénink celého těla. Vhodné i pro muže!!